Wat ik doe
Bij Bureau Carlien draait het allemaal om het ontzorgen van ondernemers door HR, administratieve en/of secretariële ondersteuning te bieden. Mijn dienstverlening is op maat gemaakt en om een idee te krijgen wat ik voor je kan doen, kun je aan de volgende zaken denken:
- HR ondersteuning:
HR-beleid vormgeven, ondersteunen bij het optimaliseren van HR-processen, personeelsdossiers inrichten, bijwerken, bijhouden.
- Administratieve ondersteuning:
Automatiseren en inrichten boekhouding, e-boekhouden opzetten en instructies geven, facturen inboeken, opstellen en versturen.
- Secretariële ondersteuning:
Afhandeling e-mail en overige correspondentie, afspraken plannen en bevestigen, redigeren van teksten, notuleren, optimaliseren van processen, structureren van administratie/archief en evenementen/congressen organiseren.
- En verder..
Lichte vertaalwerkzaamheden o.a. Engels en Duits, website beheren, presentaties maken of optimaliseren en inbinden, drukwerk regelen, online aankopen voor je doen.
Heb je een vraagstuk wat hier niet genoemd wordt? Geen probleem! Neem contact op, zodat ik met je mee kan denken over een oplossing.